Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΛΛΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ( ΜΑΤΣΟΥΚΑ) !



Ήθελα να’ μουνα πουλί φτερά για να πετάξω...
Πλαγιές και κάμπους να διαβώ και σε κορφές να κάτσω...

Βουνά που θέλω να διαβώ ψηλές κοντοραχούλες...
Λαγκάδια με ψηλά δεντριά πα’ χουν κρύες βρυσούλες

Να πιώ νερό να δροσιστώ να ξαπλωθώ στον ίσκιο...
Τέτοια τοπία σπάνια μόνο εδώ τα βρίσκω...

Τσιβίκο να εδιάβενα κι απ’ του παπά τα’ αλώνι...
Εκεί ψηλά να έφτανα αυτό να ξανανιώνει...

Αι-Θόδωρο θε να διαβώ και στον Αι Νικήτα...
Να πιω νερό να δροσιστώ να φάω λίγη πίτα...

Τώρα που ξανάνιωσα αυτό θέλω να γράψω...
Και στην Άγια Σωτήρα μας λαμπάδες θελα’ νάψω...

Να προσκυνήσω το Χριστό και στην Αγιά-Παρθένα...
Όπου με αξιώσανε να έλθω από τα ξένα....

Όσα τοπία κι αν εδώ όλα δεν τα χορταίνω
Στα διάσελα θα κατεβώ εκεί θέλω να μείνω

Κερσίδα! Δεν σε ξέχασα με τα ψηλά πλατάνια...
Κι άλλα τοπία που ποθώ της νιότης μου λιμάνια...

Μάλιζα μου σε ποθώ και σ΄ έχω στην καρδιά μου...
Σε σένα πάντα έβοσκα τα γιδοπρόβατά μου...

Μεγάλη λάκα θε να έρθω σιλέζα να περάσω...
Κι εσύ μεγάλη βρύση μου ποτέ δεν θα ξεχάσω...

Στ’ αμπέλια όπου πήγαινα κι έκοβα σταφύλια
Την κοπελιά μου φίλαγα στα μάγουλα στα χείλια

Σελλά μου δεν σε ξέχασα έχω πολλά για σένα.....


.... η τόση καλοσύνη σου με έστειλε στα ξένα!!!

Του Ιωάννου Αργυροπούλου
 ( ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλουμε αφηστε το σχολιο σας στα Ελληνικα και σε κοσμιο υφος.
Σχολια με greeklish και υβριστικου περιεχομενου θα διαγραφονται.
- H Ομαδα Διαχειρισης του Sella News Nemesis Blog δεν αντιπαρατιθεται και δεν συνδιαλεγεται με τους αναγνωστες στο πεδιο σχολιασμου,σχετικα με δημοσιευσεις και αρθρα(με μονη εξαιρεση διαδικαστικα-λειτουργικα θεματα του ιστολογιου).
- Οι αποψεις των αναγνωστων δεν αντιπροσωπευουν τις θεσεις του blog και αποτελουν αποκλειστικα προσωπικες τους τοποθετησεις

H καλύτερη εκδίκηση είναι η λήθη.... Να πνίγεις έναν εχθρό στην σκόνη της μηδαμινότητάς του. ~~ Baltasar Gracian

  Τραγικό το χάσιμο χρόνου να μαλώνεις με έναν  ανόητο και φανατικό που δε νοιάζεται για την αλήθεια, αλλά μόνο για τη νίκη των πεποιθήσεω...